Nedělní závod v Brands Hatch poznamenaly dvě těžké havárie

Michal Matějovský na startu nedělního závodu na okruhu v Brands Hatch
- 18. 7. 2010, Brands Hatch -

Pro nedělní závod zvolil Michalův tým jinou strategii. Na voze se po sobotní havárii usilovně pracovalo a pro nedělní závod se vyměnilo hodně dílů, hlavně na podvozku. Závod byl pojat jako testování vzhledem k tomu, že se ukazuje, že na voze je někde dost zásadní problém, který je potřeba vyřešit. Mechanici byli připraveni v případě potřeby na zastávky v boxech a měnění nastavení. Vůz se sice po závodě vrací na základnu Sunredu v Martorellu ve Španělsku, kde dojde k celkové kontrole. Bude také vyměněn motor a převodovka, ale závod v Brně je za pár dní a už zřejmě nebude šance testovat.

Nakonec však ale nebyla šance testovat ani okruhu v Brands Hatch, všechno bylo totiž jinak... Michalovi se povedl start a začal postupovat s cílem nasbírat co nejvice dat. Jeho záměr přerušila nejdříve vážná nehoda týmového jezdce A. Duducala, po které vyjel na trať SC. Po několikaka kolech SC zajel a závod byl restartován. Nezávodilo se však dlouho. Za okamžik přišla velmi vážná nehoda Carvalha, jezdec udělal s autem několik salt a skončil až za svodidly. Závod byl pak ukončen červenou vlajkou. Vyhrál Španěl Pepe Orilola, Michal dojel na 16. místě. "Byl to opravdu velmi zváštní závod, nic podobného jsem ještě nezažil. Důležité je, že podle informací které mám, jsou v pořádku oba jezdci i traťový komisař, který se v okamžiku nehody nacházel v místě dopadu havarovaného vozu."dodal Michal Matějovský po skončení nedělního závodu, ve kterém se - většinou za SC - odjelo pouze šest kol.

SEAT Leon Eurocup 2010, okruh Bands Hatch, Anglie, 2. závod SEAT Leon Eurocup 2010, okruh Bands Hatch, Anglie, 2. závod SEAT Leon Eurocup 2010, okruh Bands Hatch, Anglie, 2. závod SEAT Leon Eurocup 2010, okruh Bands Hatch, Anglie, 2. závod

TV program

Partneři

Příští závody

Media foto