Technické problémy v Oscherslebenu

V Oscherslebenu se o uplynulém víkendu konal předposlední závod seriálu SEAT Leon Eurocup. Po trápení s nastavením vozu, které tým v letošním roce provází, začal víkend celkem nadějně - 7. místem v měřeném treninku a vše vypadalo, že vůz konečně začíná fungovat podle představ jezdce.
Po startu v sobotním závodě Michal ustál postartovní tlačenici, držel si svoji pozici a snažil se probojovávat dopředu. "Při nájezdu na startovní rošt jsem však slyšel takové zvláštní lupnutí někde na podvozku a po dvou kolech jsem cítil, že s autem není něco v pořádku…" řekl po závodě Michal, který se po startu a prvních kolech postupně začal propadat do hlouby startovního pole, až nakonec musel odstoupit. Michalovi se totiž úplně rozpadlo ložisko v levém zadním kole, prasknul i brzdový kotouč a jen zázrakem nedošlo havárii.
Do nedělního závodu tak Michal startoval z poslední řady, nic nevzdával a snažil se probíjet dopředu. "Nevím co se zase s autem stalo, velmi špatně vyjíždělo ze zatáček, vypadalo to na závadu v elektronice motoru, neměl jsem šanci prakticky nikoho předjet a dojel jsem do cíle až na 10. místě. Opravdu, tuto sezónu si vybírám snad všechny myslitelné problémy, které se během závodů můžou přihodit…" řekl zklamaný Michal po závodě a ještě dodal"Je jasné, že letošní sezona je nenávratně ztracená, hodně jsem si na Oscherlebenu věřil, většinou se mi tady dařilo,ale dopadlo to jinak."